Tuesday 29 March 2011

Mengejar Tarikh Mati (Dateline)

Blog dah bersawang
lama tak update
maaf kerana mengabaikan mu
Hatiku kini pada Final Projectku..

sepanjang semester empat.
aku tak penah tak tido..
saat bahagia aku di  alam fantasia..
katil yang empuk!
lampu tidur yang romantik!
batal busuk!
dengkuran kepenatan!
hahahaha,
bagai tak nak bangun kelas pagi.


Tetapi !!!!!!!!!!!!
semalam
aku tak tidur    (T.T) ..sob.sob
sangat sedih waktu tidur ku dirampas oleh kertas A3 dan dan pen Marker!
Bagai kelawar membuat kerja sekolah di waktu malam.

INI CUMA MIMPI!!
AKU TAHU!! AKU TAHU!!
MIMPI!!

aduhhhhhh..

itu jelah ayat positif yang aku selalu sebut kalau terseksa dengan assingment.
dengan cakpa benda tu
aku rasakan semua ni akan berakhir dengan cepat.

Oh Tarikh Mati sudah mahu dekat!
Pening kepala nak buat Lego Advertisment..
nak kena lukis komik plak,
Asal lukis je salah!..salah!.salah je kijonya!
pemadam plak dah hilang.payah benor.
hmmm research tak print lagi ni...
macam-macam da.


kau tunggu aku Tarikh Mati!
siap hang!

Ok see ya again
im going back to do research!

No comments:

Post a Comment