Tuesday 22 March 2011

Birthday Splash!

Today is  my birthday!!!
hey shorty,fatty its you birthday!


i have mixed feeling.
sad and happy
sad because i getting older and soon will be kerepot.(tua).
hadiah pun takde dah tua-tua ni.
One things that makes me happy is     

         my birthday cake from my junior     
 my name on that cakeHappy Birthday k.nonot a.k.a    Blue Bear.. whhtt??
sengal!!!
mesti budak sebelah yang bagi ni!!dorg je panggil ak mcmtu!

macam biasalah budak level sergah bilik ramai-ramai bikin kecoh2 skit//
buat show lagu birthday
then makan sesuap dan bersurai.

boleh plak aku percaya si Ash nak snap picture lompat-lompat kat bawah blok.
aku pun turun lah.pelik gak lah nape lah si soyan boleh jadi sporting nak snap pic ni.dia dahla pemalu.
si ash tu mmg suka snap gambar.aku pun suka...org snap gambar aku
so tanpa fikir panjang
dengan pantas dan seronoknya (biasalah birthday) turun ke bawah.

sedang posing dengan fia
                      Splashh!!!!!

Basah badan kena simbah tiba-tiba.

                 lariiiii!!!!!

malam tak nampak..gelap.
terasa terpijak taek kucing
ohh...nevermind.....
bukan selipar saya..
nevermind..
birthday girl
tak boleh marah..hihi   :)

                                 soyan,tika,ekin dan fia.

thanks for making my day more beautiful...

for years i being friends i never receive any gift for my birthday..(except sekolah)
but today my junior who i barely know much and baru kenal treat me a cheese cake.
they planned for my birthday.

     so sweet adik-adik akak!
In my deep sorrow heart.
i wanted to celeberate my day with my best friends.

If we could be twice young and twice old we could correct all our mistakes.


Happy birthday to myself.
big girls dont cry.

:)



No comments:

Post a Comment