Saturday 27 August 2011

Cuti raya dan shopink buku :D

Perjalanan jauh tak ku rasa
kerna hati ku melonjak sana
ingin berjumpa sanak-saudara
yang selalu bermain di mataaaa..

Wo!wo!wo!  (bel si driver menari2 smbil mlepaskn stereng kereta)
Balik kampung....!! (Aten sambung menyanyi di seat belakang)
Woh!woh!woh!  (aku menjerit-jerit dengan muka happy)
Balik kamp...xbxhweedjhrerw.r4.........pung!..pung!!...tettt..


halamak!!!
spoil betul lah!
lagu sekat-sekat rosak plak.
Baru nak bermood rayaa..
Jauh di perantauan
kini kami pulang ke kuala lumpur :D


Hari yang penuh dengan tangisan hujan.Why are you felt so sad dear clouds?-lokasi Melaka
















  Tol sungai besi-Selamat jalan!..Kuala Lumpur redup seketika.kemudian hujan turun sangat lebat :(
  
Jalan sesak
Hujan lebat
dalam kereta
bell memekak membebel :D
haha.


Sebelum kami pulang ke rumah masing-masing.kami telah pun ke Book Xcess untuk shopink buku raya.
Baju raya tak ada jadi buku raya pun jadi laaahh..Saya mmg cinta buku.

Saya : Aku cintak sama kamoo buku..i lap u !
Buku : sungguh??.buktikan padaku!!
Saya : Oh aku akan menjaga mu daripada di makan anai-anai lagi!. Durjana itu anai-anai jika berani             menyentuh mu(lagak bagai superwoman).
Buku : Kalau kau sanggup menjagaku.Aku akan melindungimu dari kejahilan.ak beri kau cahayaku.mari dekat padaku.

Begitulah situasinya jika buku dan aku bisa berkata-kata :D

yeahh!..ini dia pemandu si empuya kereta (bell) dan penduduk belakang kereta(aten)..
teruja di depan kedai buku Book Xpress :D



If i have a lots of money..i will make my room lika a libary :)



This is Sabariyah.She loike to read how to find your perfect soulmate.
ahaks!.tipu-tipu!!



Oh yeahhh...Superman is my favourite superhero!!..damn.i missed this.dah bayar baru jumpa,next time you will be mine!.urghh!!

 Seriously?yelah...Seriously??..yelah.yelah,yelah...betul lah!!..book xcess read more for less!!. :P



                Bel dan Aten seronok shopink sakan ea :DD

Kesudahanya saya dapat juga menjadi ahli book xpressYeah!,see i am smiling  :D
Buku dah murah kalau jadi member lagi murah!!.double the smile  :D :D
Buku dapat voucher lagi Rm20,beli lagi satu buku untuk kakak..Triple the smile  :D :D:D


Hari yang memenatkan.balik dari beli buku pun jalan sesak lagi.last-last berbuka di rumah Bel sementara tunggu ayah ambil :))..


For readers yang suka buku dan mahu pergi ke sini.segala info di dalam laman web rasmi.
http://www.bookxcess.com/

Check out the price!.you will be amazed!!.
Happy shopinkk!!

No comments:

Post a Comment